Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-08T22:02:34Z-
dc.date.available2017-11-08T22:02:34Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.issn5-7763-4577-4-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5075-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавничий центр СДПУ, Слов'янськru_RU
dc.relation.ispartofseriesГуманізація навчально-виховного процесу;Вип. ХІХ-
dc.subjectемоціяru_RU
dc.subjectпізнавальна діяльністьru_RU
dc.subjectпереживанняru_RU
dc.titleРоль переживань у процесі навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль переживань у процесі навчання_2003.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.