Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T12:03:49Z-
dc.date.available2017-11-10T12:03:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5125-
dc.titleФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПЕРЕХІДНИХ УМОВАХru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тезисы-Шведун-НУЦЗУ_2016.pdf302,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.