Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАфанасьєва, Наталя Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-11-16T15:47:09Z-
dc.date.available2017-11-16T15:47:09Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5219-
dc.description.abstractПоняття «професійна спрямованість» широко використовується в наукових дослідженнях проблеми профорієнтації. Ми вважаємо спрямованість складною й важливою психічною властивістю особистості, що займає провідне місце в її загальній структурі. Але професійна спрямованість та відношення до майбутньої професії можуть суттєво змінюватися в процесі навчання у вищому навчальному закладі. Метою роботи є дослідження відношення до майбутньої професії у курсантів з різним терміном навчання.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМатеріали всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Сучасні психолого-педагогічні тенденції розвитку освіти у вищих навчальних закладах України». - Хмельницький, 2007. – С. 99 - 100ru_RU
dc.subjectставленняru_RU
dc.subjectкурсантиru_RU
dc.titleСТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ КУРСАНТІВ З РІЗНИМ ТЕРМІНОМ НАВЧАННЯru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьєва 23.pdfСТАВЛЕННЯ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ КУРСАНТІВ З РІЗНИМ ТЕРМІНОМ НАВЧАННЯ236,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.