Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6011
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шведун, Вікторія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Ігнатьєв, Олександр Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-05T19:20:06Z | - |
dc.date.available | 2018-01-05T19:20:06Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-16 | - |
dc.identifier.citation | Режим доступу : http://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=622 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6011 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто використання засобів фоносемантики для аналізу психофізіологічного сприйняття природно-мовної інформації при розробці програмних засобів, що забезпечують підготовку викладача до проведення занять. Вказані шляхи підвищення якості підготовки фахівця при одночасному зниженні часу підготовки викладача до занять у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної інтернет - конференції з проблем вищої освіти і науки (16 листопада 2017 р.) [Електронний ресурс] / Харків, ХНАДУ, 2017. – 302 с. | ru_RU |
dc.subject | Механізми державного управління, педагогічни системи, вищі навчальни заклади, фоносемантика | ru_RU |
dc.title | ДЕРЖАВНІ МЕХАНІЗМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи кафедри |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРНИК ХНАДУ 16.11.2017(Шведун_Игнатьев).pdf | 346,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.