Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorІгнатьєв, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2018-01-05T19:20:06Z-
dc.date.available2018-01-05T19:20:06Z-
dc.date.issued2017-11-16-
dc.identifier.citationРежим доступу : http://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=622ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6011-
dc.description.abstractРозглянуто використання засобів фоносемантики для аналізу психофізіологічного сприйняття природно-мовної інформації при розробці програмних засобів, що забезпечують підготовку викладача до проведення занять. Вказані шляхи підвищення якості підготовки фахівця при одночасному зниженні часу підготовки викладача до занять у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЗбірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної інтернет - конференції з проблем вищої освіти і науки (16 листопада 2017 р.) [Електронний ресурс] / Харків, ХНАДУ, 2017. – 302 с.ru_RU
dc.subjectМеханізми державного управління, педагогічни системи, вищі навчальни заклади, фоносемантикаru_RU
dc.titleДЕРЖАВНІ МЕХАНІЗМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯru_RU
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІРНИК ХНАДУ 16.11.2017(Шведун_Игнатьев).pdf346,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.