Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/612
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ільїна, Юлія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-29T15:35:25Z | - |
dc.date.available | 2017-05-29T15:35:25Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/612 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема внутрішньої діяльності суб’єкта. Доведе- но, що професійна підготовка курсантів залежить від ефективної організації навчальної діяльності у ВНЗ. Встановлено, що важливим чинником розвитку внутрішньої мотивації є організація викладачів і курсових офіцерів на інди- відуальні досягнення особистості у навчально-виховному процесі. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Збірка наукових праць ''Проблеми екстремальної та кризової психології '' | ru_RU |
dc.subject | мотив | ru_RU |
dc.subject | діяльність | ru_RU |
dc.subject | особистість | ru_RU |
dc.subject | криза | ru_RU |
dc.title | ПРОВІДНІ МОТИВИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ У ПЕРІОД ЮНАЦЬКОЇ КРИЗИ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Збірка наукових праць "ПЕКП" 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОВІДНІ МОТИВИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | 143,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.