Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзиков, Олексій Іванович-
dc.date.accessioned2018-01-14T14:51:27Z-
dc.date.available2018-01-14T14:51:27Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationПрофесійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1 – 2 (45 – 46). – Харків: НМЦ ПТО, 2017. – С. 64– 76.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6233-
dc.description.abstractДосліджено проблему створення єдиного комунікаційного простору освітнього закладу, утвердження творчо збагаченого навчально-виховного середовища на основі реалізації комплексу особистісно орієнтованих педагогічних комунікацій. Визначено поняття комунікаційного простору навчального закладу. Зроблено теоретичне обґрунтування особистісно орієнтованої стратегії педагогічного спілкування. Розглянуті основні комунікативні функції освітньої системи, проведено їх аналіз. Надані пропозиції щодо підвищення результативності та ефективності комунікаційного простору навчального закладу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherПрофесійна освіта: теорія і практика: Науково-методичний журнал. – № 1 – 2 (45 – 46). – Харків: НМЦ ПТО, 2017.ru_RU
dc.subjectкомунікаційний простір навчального закладу, особистісно орієнтоване педагогічне спілкування, педагогічні комунікації, стиль педагогічного спілкування, комунікативні функції освітньої системиru_RU
dc.titleКомунікаційний простір навчального закладу та особистісно орієнтоване педагогічне спілкуванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kommunikaciyny prostir_Yazykov_2017.pdf205,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.