Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6234
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Язиков, Олексій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-14T14:53:57Z | - |
dc.date.available | 2018-01-14T14:53:57Z | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.citation | Молодий вчений. – 2017. – № 11. – С. 483– 487. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6234 | - |
dc.description.abstract | Досліджено проблему створення єдиного комунікаційного простору освітнього закладу, утвердження творчо збагаченого навчально-виховного середовища на основі реалізації комплексу особистісно орієнтованих педагогічних комунікацій. Визначено поняття комунікаційного простору навчального закладу. Зроблено теоретичне обґрунтування особистісно орієнтованої стратегії педагогічного спілкування. Розглянуті основні комунікативні функції освітньої системи, проведено їх аналіз. Надані пропозиції щодо підвищення результативності та ефективності комунікаційного простору навчального закладу. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Молодий вчений. – 2017. – № 11. | ru_RU |
dc.subject | комунікаційний простір навчального закладу, особистісно орієнтоване педагогічне спілкування, педагогічні комунікації, стиль педагогічного спілкування, комунікативні функції освітньої системи | ru_RU |
dc.title | Комунікаційний простір навчального закладу в парадигмі особистісно орієнтованої освіти | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Paradigma_Kommunikaciya_Yazykov_2017.pdf | 221,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.