Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзиков, Олексій Іванович-
dc.date.accessioned2018-01-14T14:53:57Z-
dc.date.available2018-01-14T14:53:57Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationМолодий вчений. – 2017. – № 11. – С. 483– 487.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6234-
dc.description.abstractДосліджено проблему створення єдиного комунікаційного простору освітнього закладу, утвердження творчо збагаченого навчально-виховного середовища на основі реалізації комплексу особистісно орієнтованих педагогічних комунікацій. Визначено поняття комунікаційного простору навчального закладу. Зроблено теоретичне обґрунтування особистісно орієнтованої стратегії педагогічного спілкування. Розглянуті основні комунікативні функції освітньої системи, проведено їх аналіз. Надані пропозиції щодо підвищення результативності та ефективності комунікаційного простору навчального закладу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherМолодий вчений. – 2017. – № 11.ru_RU
dc.subjectкомунікаційний простір навчального закладу, особистісно орієнтоване педагогічне спілкування, педагогічні комунікації, стиль педагогічного спілкування, комунікативні функції освітньої системиru_RU
dc.titleКомунікаційний простір навчального закладу в парадигмі особистісно орієнтованої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paradigma_Kommunikaciya_Yazykov_2017.pdf221,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.