Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПромська, Альона Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-02-10T13:40:31Z-
dc.date.available2018-02-10T13:40:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАктуальні проблеми слов’янської філології: міжвуз. зб. наук. ст. / [відп. ред. В. А. Зарва]. – Бердянськ : БДПУ. – Вип. ХХІІ. – С. 137–148. – (Сер. : Лінгвістика і літературознавство)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6440-
dc.description.abstractУ статті зроблено спробу на матеріалі романів В. Винниченка “Поклади золота”, “Рівновага” проаналізувати смислові домінанти в інтерпретації Парижа як подвійного простору (ідеального та реального), представленого в міфологічній, символічній і психологічній площинах. Відповідно, як трансформація міфу про “культурну столицю”, опозиції “свій” / “чужий”, “схід” / “захід”, у тому числі, локальних складових топосу й міста як “павутиння”; “бездомність” і “закинутість” як прояви інобуття. Окремо досліджені мотиви театральності, маски, світлові, добові, метеорологічні антиномії, які, вважаємо, сукупно витворюють урбаністичний простір цих творів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво Бердянського державного педагогічного університетуru_RU
dc.subjectроман, текст, ірраціональний, простір, містоru_RU
dc.titleПариж як текст в інтерпретації В. Винниченка-романіста – від міфологічного до модерногоru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Париж як текст в інтерпретації В. Винниченка-романіста - від міфологічного до модерного.pdfстаття за темою вивчення романістики В. Винниченка275,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.