Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6479Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Жерноклев, Константин Владиславович | - |
| dc.contributor.author | Ємець, К.М. | - |
| dc.contributor.author | Криводерев, В.В. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-02-15T08:24:00Z | - |
| dc.date.available | 2018-02-15T08:24:00Z | - |
| dc.date.issued | 2002 | - |
| dc.identifier.citation | Право і безпека. - 2002. №4. - с. 166 - 168. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6479 | - |
| dc.description | Предлагается комплексный подход к формированию навыков стрельбы с помощью технических средств - проанализированы характеристики существующих тренажерных систем обучения стрельбе из пистолета; указано на принципиальные положительные отличия предложенного устройства от существующих тренажеров. | ru_RU |
| dc.description.abstract | Пропонується комплексний підхід до формування навичок стрільби за допомогою технічних засобів - проаналізовано характеристики існуючих тренажерних систем навчання стрільбі з пістолета, вказано на принципові позитивні відмінності запропонованого пристрою від існуючих тренажерів. | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | Право і безпека | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | ;№4 | - |
| dc.subject | навички стрільби | ru_RU |
| dc.subject | тренажерні системи | ru_RU |
| dc.subject | навчання | ru_RU |
| dc.subject | пристрій | ru_RU |
| dc.subject | педагогічні методики | ru_RU |
| dc.title | Технічне супроводження заходів національної безпеки | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра радіаційного і хімічного захисту | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Жерноклев2002.pdf | Стрільба | 1,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


