Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілоусова, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorГоронескуль, Маріанна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-28T19:30:39Z-
dc.date.available2018-02-28T19:30:39Z-
dc.date.issued2007-05-
dc.identifier.citationПроблеми впровадження кредитно-модульної системи при вивченні фундаментальних дисциплін очима студентів та викладачів. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (14-16 травня). – Харків: ХДТУБА, 2007. – С.31-33.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6549-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарків: ХДТУБАru_RU
dc.titleНауково-дослідні завдання з математики, як невід’ємний компонент навчання в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесуru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_ХИСИ_2007.pdf70,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.