Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6557
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горонескуль, Маріанна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-01T09:52:43Z | - |
dc.date.available | 2018-03-01T09:52:43Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць. Спеціальний випуск. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Київ: Міленіум. – 2005. – С.109-114. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6557 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі впровадження комп’ютерного моделювання у навчальний процес з математики в профільній школі з метою реалізації міжпредметних зв’язків і посилення практичної спрямованості навчання математики. Комп’ютерне моделювання сприяє вдосконаленню природничо-математичної підготовки старшокласників, формуванню стійких мотивів до оволодіння математикою | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Київ: Міленіум | ru_RU |
dc.subject | комп’ютерний практикум з математики | ru_RU |
dc.subject | комп’ютерне моделювання | ru_RU |
dc.subject | вміння моделювати | ru_RU |
dc.title | Сучасні інструменти навчання математики | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11_статья_Умань_держ_пед_унів_2005.pdf | 159,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.