Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6557
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоронескуль, Маріанна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-03-01T09:52:43Z-
dc.date.available2018-03-01T09:52:43Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць. Спеціальний випуск. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Київ: Міленіум. – 2005. – С.109-114.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6557-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі впровадження комп’ютерного моделювання у навчальний процес з математики в профільній школі з метою реалізації міжпредметних зв’язків і посилення практичної спрямованості навчання математики. Комп’ютерне моделювання сприяє вдосконаленню природничо-математичної підготовки старшокласників, формуванню стійких мотивів до оволодіння математикоюru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherКиїв: Міленіумru_RU
dc.subjectкомп’ютерний практикум з математикиru_RU
dc.subjectкомп’ютерне моделюванняru_RU
dc.subjectвміння моделюватиru_RU
dc.titleСучасні інструменти навчання математикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_статья_Умань_держ_пед_унів_2005.pdf159,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.