Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛарін, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorАрефін, Ю.В.-
dc.contributor.authorЛарін, Олексій Олександрович-
dc.contributor.authorСубочев, О.І.-
dc.date.accessioned2017-05-29T19:45:28Z-
dc.date.available2017-05-29T19:45:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник. - 2011. - № 1(12). – С. 71-77ru_RU
dc.identifier.urihttp://ea.dgtu.donetsk.ua:8080/bitstream/123456789/11390/1/%D0%90%D1%80%D1%94%D1%84%D1%96%D0%BD.pdf-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/674-
dc.description.abstractЗапропоновано лінійні та геометрично нелінійні тривимірні моделі пневматичних шин, що враховують її багатошарову структуру та особливості механічних характеристик кожного шару. Проведено дослідження статичного напружено-деформованого стану шини на основі обох моделей для навантаження внутрішнім тиском із різною величиноюru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646ru_RU
dc.subjectпневматична шинаru_RU
dc.subjectнапружений станru_RU
dc.subjectгеометрична нелінійністьru_RU
dc.titleВизначення напружено-деформованого стану пневматичної шини на основі тривимірної нелінійної моделіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арєфін.pdf3,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.