Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/676
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ларін, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Погорєлов, М.Г. | - |
dc.contributor.author | Субочев, О.І. | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-29T19:55:19Z | - |
dc.date.available | 2017-05-29T19:55:19Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові нотатки. - 2010. - №28. - С. 423-426 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2010_28_85 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/676 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовані підходи і методи управління послідовністю виконання технічного обслуговування і ремонту автомобілів. Запропонована методика пріоритетного управління виробництвом технічного обслуговування і ремонту автомобілів є багатофакторною динамічною моделлю, що враховує різноманіття чинників сфери виробництва технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Луцький національний технічний університет | ru_RU |
dc.subject | рухомий склад | ru_RU |
dc.subject | система масового обслуговування | ru_RU |
dc.subject | пріоритетне управління | ru_RU |
dc.subject | імітаційне моделювання | ru_RU |
dc.title | Управління виробництвом технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів на основі пріоритетів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Інженерної та аварійно-рятувальної техніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nn_2010_28_85 (1).pdf | 322,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.