Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6827
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщенко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorЛукиша, Роман Тарасович-
dc.date.accessioned2018-05-02T11:13:24Z-
dc.date.available2018-05-02T11:13:24Z-
dc.date.issued2018-04-02-
dc.identifier.citationЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЇru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6827-
dc.description.abstractВиявлені протиріччя між суб'єктом управління освітою і об'єктом (професійними середовищами). Окреслено некомпетентність молоді, зниженняїї інтелектуального рівеня. Теорія інтелекту дозволяє достовірно оцінювати і передбачувано керувати його розвиток.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.relation.ispartofseriesББК 67.99(2)116;-
dc.subjectСИСТЕМНЕ УПРАВЛІННЯru_RU
dc.subjectУПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМru_RU
dc.titleСистемне управління розвитком інтелектуального потенціалу курсантів та студентів ВНЗru_RU
dc.title.alternativeSystem management for intellectual development the potential of cadets and university studentsru_RU
dc.typeAnimationru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та організації діяльності у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezy-2018.pdf4,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.