Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2018-06-06T18:15:33Z-
dc.date.available2018-06-06T18:15:33Z-
dc.date.issued2018-06-04-
dc.identifier.citationЗбірник матеріалів XIV Міжнародної конференції «Стратегія якості у промисловості і освіті» (4‐7 червня 2018 р., Варна, Болгарія) виданий у двох томах.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7002-
dc.description.abstractОднією із основних задач, які стоять перед сучасним освітнім закладом є пошук, створення, введення освітніх інновацій, які будуть направлені на задоволення суспільно-державного замовлення та потреб учасників освітнього процесу. Дані освітні заклади є центром формування інноваційної поведінки суб’єктів освітнього процесу, саме тому вони повинні бути інноваційними. Виходячи з цього, потрібно сформувати «портрет інноваційного освітнього закладу».ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВарна, Болгаріяru_RU
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectосвітній простірru_RU
dc.subjectінноваційні технологіїru_RU
dc.titleПідходи та інноваційні технології в освітньому просторіru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Файл1212056703.pdf26,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.