Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7002Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Вавренюк, Сергій Анатолійович | - |
| dc.date.accessioned | 2018-06-06T18:15:33Z | - |
| dc.date.available | 2018-06-06T18:15:33Z | - |
| dc.date.issued | 2018-06-04 | - |
| dc.identifier.citation | Збірник матеріалів XIV Міжнародної конференції «Стратегія якості у промисловості і освіті» (4‐7 червня 2018 р., Варна, Болгарія) виданий у двох томах. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7002 | - |
| dc.description.abstract | Однією із основних задач, які стоять перед сучасним освітнім закладом є пошук, створення, введення освітніх інновацій, які будуть направлені на задоволення суспільно-державного замовлення та потреб учасників освітнього процесу. Дані освітні заклади є центром формування інноваційної поведінки суб’єктів освітнього процесу, саме тому вони повинні бути інноваційними. Виходячи з цього, потрібно сформувати «портрет інноваційного освітнього закладу». | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | Варна, Болгарія | ru_RU |
| dc.relation.ispartofseries | 1; | - |
| dc.subject | освітній простір | ru_RU |
| dc.subject | інноваційні технології | ru_RU |
| dc.title | Підходи та інноваційні технології в освітньому просторі | ru_RU |
| dc.type | Thesis | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Файл1212056703.pdf | 26,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


