Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунтян, Валерій Карпович-
dc.contributor.authorМелещенко, Руслан Генадійович-
dc.contributor.authorТарасенко, Олександр Андрійович-
dc.date.accessioned2017-05-30T08:57:39Z-
dc.date.available2017-05-30T08:57:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПроблемы пожарной безопасности. - 2015. - Вып. 38. - С. 114-122.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/734-
dc.description.abstractНа основі розв’язку задачі відшукання оптимальної висоти скиду води з літака Ан-32П, що максимізує швидкість створення локалізаційного бар’єру сумісними зусиллями наземних та авіаційних сил, отримано номограми, які дозволяють пілоту і штурману літака обрати оптима- льну висоту і дистанцію між скидами, а також обчислити швидкість локалізації і необхідну кількість літако-вилетів в залежності від інтен- сивності пожежі і продуктивності наземних сил пожежогасіння.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТипография НУЦЗУru_RU
dc.subjectпожежний літак Ан-32П, локалізаційний бар’єр, но- мограма, практичні рекомендації, природна пожежаru_RU
dc.titleПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПОЖЕЖНИХ ЛІТАКІВ АН-32П ПРИ ЛОКАЛІЗАЦІЇ ПРИРОДНОЇ ПОЖЕЖІru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mountyan2.pdf521,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.