Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/734
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мунтян, Валерій Карпович | - |
dc.contributor.author | Мелещенко, Руслан Генадійович | - |
dc.contributor.author | Тарасенко, Олександр Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-30T08:57:39Z | - |
dc.date.available | 2017-05-30T08:57:39Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Проблемы пожарной безопасности. - 2015. - Вып. 38. - С. 114-122. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/734 | - |
dc.description.abstract | На основі розв’язку задачі відшукання оптимальної висоти скиду води з літака Ан-32П, що максимізує швидкість створення локалізаційного бар’єру сумісними зусиллями наземних та авіаційних сил, отримано номограми, які дозволяють пілоту і штурману літака обрати оптима- льну висоту і дистанцію між скидами, а також обчислити швидкість локалізації і необхідну кількість літако-вилетів в залежності від інтен- сивності пожежі і продуктивності наземних сил пожежогасіння. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Типография НУЦЗУ | ru_RU |
dc.subject | пожежний літак Ан-32П, локалізаційний бар’єр, но- мограма, практичні рекомендації, природна пожежа | ru_RU |
dc.title | ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ПОЖЕЖНИХ ЛІТАКІВ АН-32П ПРИ ЛОКАЛІЗАЦІЇ ПРИРОДНОЇ ПОЖЕЖІ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mountyan2.pdf | 521,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.