Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2018-10-25T07:30:12Z-
dc.date.available2018-10-25T07:30:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7426-
dc.description.abstractThis article is devoted to the problem of the process of reforming education in Ukraine, caused by the integration of the educational process into the system of European education. The author considers the peculiarities of building a credit-module education system in institutions of higher education and determines their advantages. In addition, the problems of introducing the components of the Bologna Process into the national higher education system are considered and possible solutions are suggested. Keywords: higher education system, Bologna process, education reform, credit-modular system, modular approach, bachelor's degree, master's degree.ru_RU
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту України, Pomeranian University in Slupskru_RU
dc.titleПРЕИМУЩЕСТВА МОДУЛЬНОЙ СИСТЕМЫ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ В СИСТЕМЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ УКРАИНЫru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vavrenyuk.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.