Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7455
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куценко Леонід Миколайович | - |
dc.contributor.author | Калиновський Андрій Якович | - |
dc.contributor.author | Васильєв Сергій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Семків Олег Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T06:30:48Z | - |
dc.date.available | 2018-10-29T06:30:48Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | НУЦЗУ | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7455 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто експериментальну схему трипружинної підвіски з двома компенсаційними вантажами для використання в автомобільному причепі, призначеному перевозити вибухонебезпечні вантажі в умовах бездоріжжя. Постановка задачі для "одноколісного" варіанту: для обраної схеми слід визначити набір взаємозалежних значень параметрів, які б дозволили візку відмежуватись від вертикальних коливань за умови, що колесо рухається по шляху синусоїдального профілю [1]. | ru_RU |
dc.publisher | НУЦЗУ | ru_RU |
dc.title | Ілюстрації до статті "Модель підвіски візка з двома вантажами для компенсації його вертикальних коливань при русі по шляху синусоїдального профілю " | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Інженерної та аварійно-рятувальної техніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pic. 1.jpg | У наведеній схемі «одноколісної» підвіски передбачено три пружини з коефіцієнтами жорсткості k1, k2 і k3, а також два вантажі масами m1 і m2 як компенсатори коливань, що надходять з колеса. Для реалізації схеми слід забезпечити необхідні взаємопов’язані рухи пружин, важелів та вантажів в процесі коливань за умови, що на коливальну систему через колесо діє сила, описана функцією f(t) = Acos(wt) | 52,54 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
pic. 2.jpg | На рисунку зображено розміри схеми підвіски, виражені через модуль d. Для дослідження динамічних характеристик візка було складено і розв’язано систему рівнянь Лагранжа другого роду. В якості узагальнених координат обрано кути u(t) і v(t), які визначають положення мас m1 і m2. | 47,57 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
pic. 3.jpg | Для тестового розрахунку обрано такі значення параметрів (усі величини в умовних одиницях). Відсутнє в переліку значення коефіцієнта жорсткості k1 першої пружини будемо обчислювати (ш пов'язувати з переліком) за допомогою методу проекційного фокусування [2,3]. | 66,55 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
pic. 4.wmv | В процесі розв'язання системи рівнянь Лагранжа другого роду у фазовому просторі {u, Du, t} побудуємо інтегральну криву, що відповідає одній з функцій узагальненої координати, наприклад u(t). Використовуючи параметри рис. 3 та змінюючи значення "аналога" параметра k1 (позначимо його k*) будуємо множину проекцій інтегральної кривої на координатну площину {u, Du}. Серед цих проекцій (фазових траєкторій) знаходимо ту, площа зображення якої буде мінімальна. Відповідна величина k* і буде визначати значенні k1. | 1,12 MB | wmv | Переглянути/Відкрити |
pic. 5.wmv | Ту ж саму ідею проілюстровано для зображень на координатній площині {u, Du} сім'ї фазових траєкторій. Ілюстрація пояснює термін «фокусування» в назві методу. Адже пошук значенні k1 виглядає як моделювання оптичного ефекту "наведення на різкість" зображень множини фазових траєкторій. | 1,11 MB | wmv | Переглянути/Відкрити |
pic. 6.jpg | Для визначення площі зображення фазової траєкторії необхідно підрахувати кількість пікселів, які складають це зображення. Та побудувати графік залежності кількості пікселів від значення k*. Екстремум визначає шукане значення k1. | 16,5 kB | jpg | Переглянути/Відкрити |
pic. 7.wmv | Приєднавши одержане значення k1 до переліку параметрів рис. 3 здійснюємо геометричне моделювання руху візка по шляху синусоїдального профілю за допомогою комп’ютерної анімації. При цьому, теоретично, вертикальні коливання будуть відсутні | 3,06 MB | wmv | Переглянути/Відкрити |
pic. 8.wmv | Для порівняння наведено геометричне моделювання руху візка, коли значення k1 обрано довільно. При цьому рухи другої пружини будуть хаотичними і вона виключається з процесу компенсації коливань. | 2,13 MB | wmv | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.