Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШароватова О.П.-
dc.date.accessioned2018-12-06T19:12:42Z-
dc.date.available2018-12-06T19:12:42Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationВісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. № 8 (322), листопад 2018, Ч. ІІ. - Видавництво ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2018. - С. 150-160.ru_RU
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7669-
dc.description.abstractУ статті розкриваються деякі особливості підготовки майбутніх фахівців з охорони праці з виокремленням гендерних аспектів. Обґрунтовується необхідність відповідної підготовки науково-педагогічних кадрів із метою набуття ними професійної компетентності щодо формування ґендерної культури студентської молоді.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2018.ru_RU
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки. № 8 (322), листопад 2018, Ч. ІІ.;-
dc.subjectМайбутні фахівці з охорони праці, ґендерна культура, фахова підготовкаru_RU
dc.titleПРО ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ОХОРОНИ ПРАЦІru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра охорони праці та техногенно-екологічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шароватова О.П. ЛНУ 2018.pdf239,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.