Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДомбровська С.М., Левчук В.Г., Хмиров І.М.-
dc.date.accessioned2019-01-11T14:38:33Z-
dc.date.available2019-01-11T14:38:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНаціональний університет цивільного захисту Україниru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8391-
dc.descriptionВ 50-е роки, коли почалося впровадження в навчальний процес навчання технічних засобів, з'явився термін «технологія освіти» який у наступні роки під впливом робіт з методики застосування різних ТЗО, зокрема кіно, радіо, засобів контролю, модифікувався в «педагогічні технології». 314 У середині 60-х рр. зміст цього поняття піддався широкому обговоренню в науковій пресі за кордоном і на міжнародних конференціях, де було визначено два напрямки його: 1. Перше – затверджували необхідність застосування технічних засобів і засобів програмованого навчання. 2. Друге – головне бачили в тому, щоб підвищити ефективність організації навчального процесу [3]. До початку 70-х років була усвідомлена необхідність модернізації різних видів навчального устаткування й навчальних предметних засобів як необхідної умови, без якого не працювали прогресивні методики й форми навчання. Таким чином, до кінця 70-х – початку 80-х рр. внаслідок розвитку техніки, та комп'ютеризації навчання поняття «технологія навчання» і «наукова технологія» усе частіше стали усвідомлюватися як система засобів, методів організації й управління навчально-виховним процесом. Важлива особливість даного напряму державного регулювання – зв'язок наукових технології із психологією. Кожна технологічна ланка, ланцюжок, система досягає високої ефективності, якщо має психологічні обґрунтування й практичні виходи. Одні технологічні засоби, пов'язані з наочністю, ґрунтуються на особливостях образного мислення й забезпечують, найбільш яскраве сприйняття навчального матеріалу. В основі інших покладені психологічні закони запам'ятовування за подібністю, за асоціаціями, за силою емоційного збудження[4]. Адже державне регулювання інформатизацією суспільства –це глобальний соціальний процес, особливість якого полягає в тому, що домінуючим видом діяльності у сфері суспільного виробництва є збір, нагромадження, продукування, обробка, зберігання, передача й використання інформації, здійснювані на основі сучасних засобів мікропроцесорної й обчислювальної техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну. Інформатизація суспільства забезпечує: • активне та постійне використання інтелектуального потенціалу, що розширюється, суспільства, сконцентрованого вдрукованому фонді, і науковій, виробничій та інших видах діяльності; • інтеграцію інформаційних технологій з науковими, що ініціюють розвиток усіх сфер суспільного виробництва, інтелектуалізацію трудової діяльності; • високий рівень інформаційного обслуговування, доступність будьякого члена суспільства до джерел достовірної інформації, візуалізацію інформації, істотність використовуваних даних.ru_RU
dc.description.abstractХарактерною ознакою сучасного інформаційного суспільства є глобальна інформатизація, яка істотно впливає на освітні процеси, зокрема на вищу освіту та зумовлює постійний розвиток систем дистанційного навчання (ДН) у вищих навчальних закладах. Для того, щоб знання могло стати фактором державного управління, воно саме повинне бути відомим образом упорядковане, структуроване й організоване. Саме завдяки спеціальній дидактичній обробці наукового знання, пов'язаної з перетворенням його у форму навчальної інформації, остання стає фактором управління. Вибір тієї або іншої технології навчання визначається, насамперед, специфікою змісту навчального предмета й способом його конструювання.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерія "Державне управління";Збірник наукових праць Випуск 1 (8)-
dc.subjectІнформаційні технології, національні системи освіти, ефективність, дистанційне навчання.ru_RU
dc.titleДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЄЮ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВАru_RU
dc.title.alternativeSTATE REGULATION OF THE UKRAINIAN SOCIETY INFORMATIZATIONru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра наглядово-профілактичної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbіrnik NUCZU_2018_1(8)_B 5 .pdf13,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.