Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябініна, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2019-01-14T13:11:14Z-
dc.date.available2019-01-14T13:11:14Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтвru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8507-
dc.description.abstractМетодологія дослідження орієнтована на інтеграцію філософсько-естетичного інструментарію в культурологічне дискур-сивне поле з застосуванням на комплементарній основі досвіду музикознавства, що відповідає міждисциплінарній специфіці предмета. Наукова новизна роботи полягає в інтерпретації феномена Homo Virtualis як компенсаторної онтологічної єдності, що у медіа-музиченні забезпечується взаємною представленістю ефекту безумовної даності світового простору і стихійної інтроспекції. Висновки. Віртуалізація є синтезом символічного і практичного сценаріїв освоєння світу, що у континуумі музики виражено цифровою ремінісценцією піфагорійської космогонії та неоматеріальною тенденцією пост-цифрової естетики. Невербальна комунікація і здатність музики асимілювати різноякісний семіозис уможливили видозміну способу її існування: від події тексту – до буття-медіатора. Просто-рова якість Homo Virtualis активує афекти і соматичну пам’ять, унаочнює нерозривну єдність екзистенціальної істини і містифікації. Однак тим почасти висвітлюється суть музикального і мистецтва взагалі. Специфічний прос-тір Homo Virtualis – це перформативна міфологема причетності. Дигітальний континуум поєднує трансформацію концептуального мистецтва і відмову від традиції. Отже, зворотною стороною радикальних зрушень виявляється масовизація, масо-видний стан свідомості, що в онтологічному аспекті є забуття. Водночас, у пост-цифровому досвіді постають глибинні істини сучасної людини та її світовідчуття.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональна академія керівних кадрів культури і мистецтвru_RU
dc.relation.ispartofseries4;-
dc.subjectпростірru_RU
dc.subjectмузикаru_RU
dc.subjectHomo Virtualisru_RU
dc.subjectпост-цифрова естетикаru_RU
dc.titleПРОСТІР HOMO VIRTUALIS І ПОСТ-ЦИФРОВА ЕСТЕТИКА МУЗИКИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябинина PDF.pdf399,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.