Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/859
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯзиков, Олексій Іванович-
dc.date.accessioned2017-05-30T14:16:23Z-
dc.date.available2017-05-30T14:16:23Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах: зб.наук.пр./ редкол.: Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2009. – Вип. 5 (58). – С. 495 –500.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/859-
dc.description.abstractДля створення моделі виховного середовища навчального закладу ми пропонуємо підхід, теоретичну основу якого складають поняття «виховного простору», «виховного середовища», «педагогічного простору» та «педагогічного часу»ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЗапоріжжя. – 2009ru_RU
dc.subjectмоделювання виховної системи, виховне середовище, модель виховної системиru_RU
dc.titleМоделювання особистісно орієнтованої виховної системи приватної загальноосвітньої школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modelyvannya vyhovno] systemy_Yazykov_2009.pdf329,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.