Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8942
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-04-26T14:40:35Z-
dc.date.available2019-04-26T14:40:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТеорія та практика державного управління і місцевого самоврядування: електронне фахове видання. – №1, 2019. – http://el-zbirn-du.at.ua/index/zmist_2019_1/0-39ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8942-
dc.description.abstractВ статі розглядаються основні базові управлінські моделі, які розкривають суть взаємодії держави та суспільства в процесі регулювання сфери освітніх послуг. Проводиться порівняння моделей управління з метою визначення найбільш оптимальної моделі для української системи вищої освіти. Пропонуються умови, які необхідні для створення стабільного й ефективного державного регулювання сфери освіти.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХерсонський національний технічний університетru_RU
dc.relation.ispartofseries1(2019);-
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectмодель державного управлінняru_RU
dc.subjectсистема вищої освітиru_RU
dc.subjectмодернізація освітиru_RU
dc.titleБазові моделі державного управління системою вищої освіти Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
херсон Вавренюк статья.pdf520,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.