Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8993
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшакова, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-05-29T17:12:16Z-
dc.date.available2019-05-29T17:12:16Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.citationСучасна вища освіта: реалії, проблеми, перспективи. Збірник матеріалів Міжнародної конференції у місті Кременчук 14-15 травня 2019. – Кременчук, КрНУ, 2019 - С. 80-82.ru_RU
dc.identifier.issn2226-6585-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8993-
dc.description.abstractПроведено теоретичний аналіз та емпіричне вивчення специфіки адаптації до умов навчання у ЗВО у першокурсників НУЦЗУ. Виявлено, що загальний показник адаптованості невисокий в обох групах. У курсантів вище показник домінантності, а у студентів - самоприйняття.ru_RU
dc.publisherКрНУru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectзаклад вищої освіти (ЗВО)ru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.subjectкурсанти НУЦЗУru_RU
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяru_RU
dc.titleСпецифіка адаптації курсантів та студентів у ЗВО з особливими умовами навчанняru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кременчук 05.19.pdf295,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.