Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-06-11T16:13:05Z-
dc.date.available2019-06-11T16:13:05Z-
dc.date.issued2019-05-23-
dc.identifier.citationII Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція: «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти», 23 травня 2019 р. – https://sites.google.com/view/professional-education-kafru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9038-
dc.description.abstractВ роботі аналізуються ключові вимоги до сучасного викладача вищої школи з позиції компетентнісного підходу. Визначаються переваги такого підходу для оцінки та розвитку викладачів. Розглядаються критерії та напрями реалізації компетентнісного підходу в системі вищої освіти України.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherСумський обласний інститут післядипломної педагогічної освітиru_RU
dc.subjectкомпетентнісний підхідru_RU
dc.subjectвикладач вищої школиru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectособливості підготовки фахівцівru_RU
dc.titleКомпетентнісний підхід оцінювання сучасного викладача закладу вищої освіти як один із способів покращення якості вищої освітиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia-vavrenyuk.pdf259,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.