Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/922
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ларін, Олександр Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-30T18:04:43Z | - |
dc.date.available | 2017-05-30T18:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Методи та прилади контролю якості. - 2000. - № 5. - С. 51-55 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/922 | - |
dc.description.abstract | Наведені результати експериментального дослідження температури шини легкового автомобіля в процесі її кочення. Визначено розподіл енергетичних затрат по елементах шини, а також вплив її конструкції на теплоутворення при коченні. Запропонована методика для визначення деформацій в елементах шини по величині температури в локальних зонах. Вивчена можливість знаходження внутрішніх дефектів шини | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | ІФНТУНГ | ru_RU |
dc.subject | автомобільна шина | ru_RU |
dc.title | Експериментальне дослідження роботоздатності шини легкового автомобіля | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Інженерної та аварійно-рятувальної техніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2264p.pdf | 223,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.