Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛарін, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2017-05-30T18:04:43Z-
dc.date.available2017-05-30T18:04:43Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationМетоди та прилади контролю якості. - 2000. - № 5. - С. 51-55ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/922-
dc.description.abstractНаведені результати експериментального дослідження температури шини легкового автомобіля в процесі її кочення. Визначено розподіл енергетичних затрат по елементах шини, а також вплив її конструкції на теплоутворення при коченні. Запропонована методика для визначення деформацій в елементах шини по величині температури в локальних зонах. Вивчена можливість знаходження внутрішніх дефектів шиниru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherІФНТУНГru_RU
dc.subjectавтомобільна шинаru_RU
dc.titleЕкспериментальне дослідження роботоздатності шини легкового автомобіляru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2264p.pdf223,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.