Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2019-08-25T09:41:34Z-
dc.date.available2019-08-25T09:41:34Z-
dc.date.issued2019-08-
dc.identifier.citationІнвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал, серія Державне управління.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9270-
dc.description.abstractДана стаття спрямована на вивчення особливостей протікання процесу реформування в системі вищої освіти в Європі. Автор приділяє увагу історії та першим етапам розвитку нової системи вищої освіти, детально вивчаючи різні прийняті декларації. Так, автор вказує, що процес реформування вищої освіти в Європі в першу чергу пов'язаний з формуванням спільного освітнього та наукового простору, що викликає необхідність розробляти єдині критерії та стандарти в цій сфері.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherК: ТОВ «ДКС Центр», 2019. – Вип. 15, С. 80-84.ru_RU
dc.relation.ispartofseries15;-
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectсистема вищої освітиru_RU
dc.subjectреформування системи вищої освітиru_RU
dc.subjectєвроінтеграціяru_RU
dc.titleІсторія проведення реформи вищої освіти в Європіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_2019.pdf936,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.