Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Любов Іванівна-
dc.date.accessioned2019-12-22T14:48:23Z-
dc.date.available2019-12-22T14:48:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationThe Academy of Management and Administration in Opoleru_RU
dc.identifier.issnISBN 978 – 83 – 946765 – 7 – 5-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9947-
dc.description.abstractНе викликаю сумніву, що діювим засобом формуваннѐ екологічної культури ю екологічна освіта, екологічне вихованнѐ і екологічна діѐльність. Екологічну освіту можна вважати психолого-педагогічним процесом впливу на людину, метою якого є формування належного рівня екологічної свідомості, що в систематизованому виглѐді відображає різноманітні сторони єдності світу, закономірності діалектичної юдності суспільства та природи, певних знань та практичних навичок раціонального природокористуваннѐ.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherThe Academy of Management and Administration in Opoleru_RU
dc.subjectретроспективний аналіз, екологічна освіта, виховання, екологічна свідомістьru_RU
dc.titleRetrospective analysis of environmental education and education in Ukraine / Contemporary issues of sustainable development. Monograph. Opoleru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
розд мон. екол освіта.pdf453,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.