Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSvitlychna, Nataliia O.-
dc.contributor.authorTishchenko, Anastasiya Yu.-
dc.contributor.authorGnatiuk, Daria O.-
dc.date.accessioned2020-10-05T17:04:10Z-
dc.date.available2020-10-05T17:04:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationInformation and innovation technologies in education, Monograph 19. – K atowice, 2018, – С.  376-382.ru_RU
dc.identifier.isbn978 – 83 – 952000 – 0 – 7-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11369-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження особливості емоційного інтелекту та самооцінки у курсантів Національного університету цивільного захисту України у період навчання з різними індивідуальнотипологічними особливостями. Отримані результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження доцільно враховувати у навчально-виховному процесі у закладах напівзакритого типу з метою підвищення якості підготовки фахівців до діяльності в екстремальних умовах.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.relation.ispartofseriesMonograph 19. – K atowice, 2018;С.  376-382.-
dc.subjectСамооцінкаru_RU
dc.subjectЕмоційний інтелектru_RU
dc.subjectІнтровертru_RU
dc.subjectЕкстравертru_RU
dc.subjectІндивідуально-типологічні особливостіru_RU
dc.subjectКурсантиru_RU
dc.titleTHE FEATURES OF EMOTIONAL INTELLECT’S INFLUENCE AND SELF-APPRAISAL ON SUCCESS OF CADET’S EDUCATIONAL PROCESSru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE FEATURES OF EMOTIONAL INTELLECT’S INFLUENCE AND.pdf3,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.