Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11369
Назва: THE FEATURES OF EMOTIONAL INTELLECT’S INFLUENCE AND SELF-APPRAISAL ON SUCCESS OF CADET’S EDUCATIONAL PROCESS
Автори: Svitlychna, Nataliia O.
Tishchenko, Anastasiya Yu.
Gnatiuk, Daria O.
Ключові слова: Самооцінка
Емоційний інтелект
Інтроверт
Екстраверт
Індивідуально-типологічні особливості
Курсанти
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Information and innovation technologies in education, Monograph 19. – K atowice, 2018, – С.  376-382.
Серія/номер: Monograph 19. – K atowice, 2018;С.  376-382.
Короткий огляд (реферат): У статті наведено результати дослідження особливості емоційного інтелекту та самооцінки у курсантів Національного університету цивільного захисту України у період навчання з різними індивідуальнотипологічними особливостями. Отримані результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження доцільно враховувати у навчально-виховному процесі у закладах напівзакритого типу з метою підвищення якості підготовки фахівців до діяльності в екстремальних умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11369
ISBN: 978 – 83 – 952000 – 0 – 7
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE FEATURES OF EMOTIONAL INTELLECT’S INFLUENCE AND.pdf3,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.