Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11597| Title: | ДОСЛІДЖЕННЯ ШЛЯХІВ ОПТИМІЗАЦІЇ СТАНУ ПОВІТРЯНОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАХИСНИХ СПОРУД ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ |
| Authors: | Попов І.І. |
| Keywords: | Аероіон, аероіонізація, коронний аероіонізатор, нормативний аероіонний режим, штучна іонізація повітря, керо- ваний генератор аероіонів, приміщення спеціального призначення МНС України |
| Issue Date: | 25-Oct-2013 |
| Publisher: | Національний університет цивільного захисту України, м. Харків. |
| Citation: | Проблеми цивільного захисту: управління, попередження, аварійно-рятувальні та спеціальні роботи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Х: НУЦЗУ, 2013. – С. 113-115. |
| Abstract: | Результати проведених досліджень показують необхідність додаткової фільтрації повітря захисних споруд цивільної оборони при експлуатації їх в умовах надзвичайних ситуацій. Перспективним шляхом вирішення цієї задачі може бути використання електричних методів очистки повітря, що дозволяє розробити багатофункціональні прилади для очистки повітря в захисних спорудах цивільної оборони в усіх штатних режимах їх функціонування |
| Description: | доцільна додаткова фільтрація повітря робочого середовища мешкання захисних споруд з використанням електричних рециркуляційних фільтрів на основі „іонного вітру”Зазначені фільтри повинні відповідати наступним вимогам: економічність (мале енергоспоживання та низька собівартість); безпечність, надійність та простота експлуатації; великий термін служби (до 10 років); мінімально можливі масо-габаритні характеристики. |
| URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11597 |
| Appears in Collections: | Кафедра протимінної діяльності та спеціальної підготовки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Тезис - 2013.doc | 34 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


