Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11968Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Литвяк, Олександр Миколайович | - |
| dc.contributor.author | Комар, Сергії Володимирович | - |
| dc.date.accessioned | 2020-12-16T08:18:19Z | - |
| dc.date.available | 2020-12-16T08:18:19Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11968 | - |
| dc.description | Мета роботи полягає у розробці моделі динаміки дводвигунової силової установки вертольоту для можливості дослідження впливу параметрів елементів системі автоматичного регулювання на розвиток автоколивань | ru_RU |
| dc.description.abstract | При льотних випробуваннях вертольотів часто виникають несправності, які характеризуються усталеними коливаннями параметрів двигунів і несучого гвинта в області роботі регулятора оборотів вільної турбіни. Причинами автоколивань мужу бути надмірні коефіцієнти підсилення регуляторів, нелінійні особливості елементів системи автоматичного регулювання. Для дослідження причин виникнення і розвитку автоколивань потрібна динамічна модель дводвигунової силової установки вертольоту | ru_RU |
| dc.language.iso | uk | ru_RU |
| dc.publisher | V Международная научно-практическая конференция «FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCH IN THE MODERN WORLD» 16-18 декабря 2020 года Бостон, США | ru_RU |
| dc.title | МОДЕЛЬ ДИНАМІКИ ДВОДВИГУНЕВОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ВЕРТОЛЬОТУ | ru_RU |
| dc.type | Thesis | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра автоматичних систем безпеки та електроустановок | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 93 тезисы 2020 Бостон.doc | 429,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


