Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитвяк, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorКомар, Сергії Володимирович-
dc.date.accessioned2020-12-16T08:18:19Z-
dc.date.available2020-12-16T08:18:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/11968-
dc.descriptionМета роботи полягає у розробці моделі динаміки дводвигунової силової установки вертольоту для можливості дослідження впливу параметрів елементів системі автоматичного регулювання на розвиток автоколиваньru_RU
dc.description.abstractПри льотних випробуваннях вертольотів часто виникають несправності, які характеризуються усталеними коливаннями параметрів двигунів і несучого гвинта в області роботі регулятора оборотів вільної турбіни. Причинами автоколивань мужу бути надмірні коефіцієнти підсилення регуляторів, нелінійні особливості елементів системи автоматичного регулювання. Для дослідження причин виникнення і розвитку автоколивань потрібна динамічна модель дводвигунової силової установки вертольотуru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherV Международная научно-практическая конференция «FUNDAMENTAL AND APPLIED RESEARCH IN THE MODERN WORLD» 16-18 декабря 2020 года Бостон, СШАru_RU
dc.titleМОДЕЛЬ ДИНАМІКИ ДВОДВИГУНЕВОЇ СИЛОВОЇ УСТАНОВКИ ВЕРТОЛЬОТУru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра автоматичних систем безпеки і інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
93 тезисы 2020 Бостон.doc429,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.