Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12182
Назва: ТЕОРЕТИКО - ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ОФІЦЕРА ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ
Автори: Кучеренко, Сергій Михайлович
Назаров, Олег Олександрович
Коваль, Світлана Миколаївна
Ключові слова: психологічна підготовка, професійна мотивація, технічне мислення, розумова діяльність, професійна діяльність,особливі умови діяльності, професійні функції
Дата публікації: лис-2020
Видавництво: « Габітус» науковий журнал з соціології та психології Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз існуючих підходів до розробки системи психологічної підготовки фахівців, які здійснюють діяльність в особливих умовах, розкрито основні її положення і принципи. Визначено основні цілі, завдання, функції, принципи, особливості психологічної підготовки майбутніх офіцерів технічного профілю. Розглянуто чинники успішності їх професійної діяльності, в якості яких виступають ресурсні можливості людини, які включають мотиваційні, емоційно-вольові якості майбутніх офіцерів, використання саморегуляції станів при виконанні професійних функцій в особливих умовах. Визначається, що психологічна підготовка курсантів технічного профілю повинна базуватися на уявленні про особливості майбутньої професійної діяльності, що дозволяє визначити нормативні техніко-технологічні фактори функціонування і взаємодії фахівця, повинні розглядатися типові ситуацій професійної діяльності, нормативні моделі поведінки і способи вирішення професійних завдань, основні етапи, закономірності і технології розвитку професіоналізму офіцера. Значну увагу необхідно приділяти формуванню стійкої системи позитивних професійних мотивів курсантів, яка повинна включати пріоритетні мотиви навчальної та професійної діяльності, мотивацію до технічної та інженерної діяльності, професійну технічну спрямованість, взаємозв’язок мотивації досягнення і вольових якостей особистості тощо. Важливим елементом психологічної підготовки майбутніх офіцерів технічного профілю являється формування професійного мислення, котре включає технічне, технологічне, організаційне тощо, є елементом змісту навчання, важливою детермінантою розвитку суб'єктного досвіду, дозволяє майбутньому офіцерові забезпечити комплексний вплив на вирішення поставлених завдань, його розвиток сприятиме виробленню адекватних відповідним ситуаціям дій, алгоритмів діяльності, поведінки. Формування професійних пізнавальних мотивів, навчання раціональним прийомам розумової діяльності дозволяє створити сприятливі умови для розвитку технічного мислення. Запропоновано підхід до психологічної підготовки майбутніх офіцерів технічного профілю якій включає психологічне обґрунтування моделі фахівця технічного профілю, формування мотивів навчальної та професійної діяльності, мотивації до технічної та інженерної діяльності, професійного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12182
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кучеренко С.М. стаття.pdf325,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.