Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12415
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Садковий, Володимир | - |
dc.contributor.author | Мєтєльов, Олександр | - |
dc.contributor.author | Тарасенко, Олександр | - |
dc.contributor.author | Горонескуль, Маріанна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-12T19:11:39Z | - |
dc.date.available | 2021-01-12T19:11:39Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | C.46-53 | ru_RU |
dc.identifier.issn | 1562-529X | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12415 | - |
dc.description | DOI: 10.30837 / nc.2020.3.46 | ru_RU |
dc.description.abstract | Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження дистанційного навчання в умовах карантину. Заходи щодо дотримання карантину в закладах освіти унеможливили традиційні форми навчання та безпосередній контакт викладачів зі здобувачам освіти в аудиторіях навчального закладу. Прийняття цього факту вказало на безальтернативність дистанційного навчання в умовах, що склалися, та змусило скептиків змінити свої погляди і переконання стосовно дистанційного навчання та долучитися до опанування його технологіями. Авторами був проведений ретельний аналіз нормативно-правових документів, які стали підставою впровадження дистанційного навчання в навчальних закладах України, зокрема в закладах вищої освіти; досліджено тенденції світової освіти та науки щодо впровадження дистанційного навчання та вивчено досвід інших країн щодо використання технологічних інновацій для надання освітніх послуг. Відтак огляд психолого-педагогічної літератури з питань організації дистанційного навчання дозволив виокремити такі його основні риси: інтерактивність; використання в навчальному процесі новітніх досягнень інформаційно-комунікаційних технологій; наявність у здобувачів вищої освіти і викладачів певного рівня інформаційної компетентності, зокрема володіння навичками користувача Інтернет-ресурсами, навичками ділового спілкування під час відеозв’язку і у групових відеоконференціях). Проведене опитування показало, що до переваг дистанційного навчання здобувачі вищої освіти відносять: відсутність жорстких часових рамок для оволодіння навчальним матеріалом; можливість самостійно організовувати свій час, присвячений навчанню; доступ до навчальних матеріалів і освітніх сервісів у будь-який час; використання сучасних засобів комунікації з викладачами; можливість отримати консультацію у зручний час, оперативно одержати відповідь на питання за допомогою чат-сервісів месенджерів або технологій відеозв’язку; відсутність витрат на транспорт і проживання тощо. У статті наведені приклади використання викладачами Національного університету цивільного захисту України таких вебресурсів як Zoom, Skype тощо для навчальних онлайн-лекцій, онлайн-практичних занять, 3D-віртуальних турів до виробничих підприємств під час карантину. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Новий колегіум | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 3 | - |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.subject | навчальні вебресурси | ru_RU |
dc.subject | засоби відеоконференцій | ru_RU |
dc.subject | відеолекція | ru_RU |
dc.subject | онлайн-заняття | ru_RU |
dc.title | Особливості викладання технічних та фізико-математичних дисциплін засобами дистанційного навчання в умовах карантину | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_Стаття_НУЦЗУ_Отосланный вариант.pdf | 633,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.