Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1244
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ДО ОСВІТИ
Автори: Гура, Світлана Олександрівна
Ключові слова: незалежне тестування
ставлення до освіти
суспільство
соціальна група,
дослідження ставлення до освіти
сучасна молодь,
педагогічні аспекти,
Дата публікації: лис-2011
Видавництво: Проблеми інженерно-педагогічної освіти
Бібліографічний опис: Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 32-33.с.233-241
Серія/номер: Випуск 32-33.;11gsoyae.pdf
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми сучасної молоді, її ставлення до освіти, а також коло інтересів молоді. Молодь розглянуто як окрему соціальну групу суспільства. Проведено дослідження думки молоді щодо сучасних інтересів, уподобань, ставлення до освіти, до зовнішнього незалежного оцінювання.
Опис: Сучасні вимоги суспільства орієнтують молоду людину на отримання освіти й бажано вищої, молоді люди планують або вже навчаються у відповідних закладах освіти і вважають, що освіта допоможе бути успішною людиною в майбутньому. Молодь можна назвати окремою соціальною групою суспільства і не тільки за такими ознаками, як специфічні інтереси і цінності, а й за такими, що інші групи так інтенсивно не здобувають освіту, адже не дарма ж розумова діяльність людини перебуває на своєму піку саме в роки молодості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1244
Розташовується у зібраннях:Збірка наукових праць "ПЕКП" 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11gsoyae.pdf319,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.