Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1244| Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ СТАВЛЕННЯ СУЧАСНОЇ МОЛОДІ ДО ОСВІТИ |
| Автори: | Гура, Світлана Олександрівна |
| Ключові слова: | незалежне тестування ставлення до освіти суспільство соціальна група, дослідження ставлення до освіти сучасна молодь, педагогічні аспекти, |
| Дата публікації: | лис-2011 |
| Видавництво: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти |
| Бібліографічний опис: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 32-33.с.233-241 |
| Серія/номер: | Випуск 32-33.;11gsoyae.pdf |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблеми сучасної молоді, її ставлення до освіти, а також коло інтересів молоді. Молодь розглянуто як окрему соціальну групу суспільства. Проведено дослідження думки молоді щодо сучасних інтересів, уподобань, ставлення до освіти, до зовнішнього незалежного оцінювання. |
| Опис: | Сучасні вимоги суспільства орієнтують молоду людину на отримання освіти й бажано вищої, молоді люди планують або вже навчаються у відповідних закладах освіти і вважають, що освіта допоможе бути успішною людиною в майбутньому. Молодь можна назвати окремою соціальною групою суспільства і не тільки за такими ознаками, як специфічні інтереси і цінності, а й за такими, що інші групи так інтенсивно не здобувають освіту, адже не дарма ж розумова діяльність людини перебуває на своєму піку саме в роки молодості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1244 |
| Розташовується у зібраннях: | Збірка наукових праць "ПЕКП" 2016 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 11gsoyae.pdf | 319,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


