Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12717
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ушакова, Ірина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | KONOVALOVA, Olena | - |
dc.contributor.author | SKORYK, Tamara | - |
dc.contributor.author | MYROSHNYCHENKO, Vitaliia | - |
dc.contributor.author | TОMЕNKО, Vitalii | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-25T07:30:34Z | - |
dc.date.available | 2021-03-25T07:30:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Nuances: Estudos sobre Educação, v. 31, jan./dez. Publicação Contínua. Universidade Estadual Paulista 2020. Pp. 456-470 | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2236-0441 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12717 | - |
dc.description.abstract | Мотиваційна готовність майбутнього спеціаліста визначається кількома факторами: рівнем заробітної плати, іншими матеріальними стимулами до праці, внутрішніми причинами. Внутрішні мотиви поточного покоління є одним із факторів, що впливають на майбутню ефективність компаній. Основна мета дослідження - визначити фактори, що впливають на мотиваційну готовність студентів як майбутніх фахівців. Методи дослідження такі: репрезентативне опитування; анкети; зразок; порівняльний аналіз; систематизація; статистичні методи оцінки мотиваційної готовності студентів. В результаті дослідження було окреслено наступні методи, за допомогою яких компанії становитимуть ефективну систему мотивації працівників, а саме: перевірити рівень ентузіазму та задоволеності потенційного працівника посадою при прийнятті на роботу; можливість для потенційних співробітників розвиватися та навчатись регулярному навчанню в компанії; чітке визначення всіх процедур і процесів, посадових інструкцій, обов'язків працівників; регулярність інформування працівника про його доходи, матеріальні та нематеріальні стимули; постійне визнання цінності та важливості кожного працівника в компанії за допомогою конкретних матеріальних винагород чи нематеріальних стимулів. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Publicação Contínua. Universidade Estadual Paulista | ru_RU |
dc.subject | мотивація | ru_RU |
dc.subject | мотиваційна готовність | ru_RU |
dc.subject | професійна діяльність | ru_RU |
dc.subject | детермінанти готовності | ru_RU |
dc.title | DETERMINANTS OF STUDENTS’ MOTIVATIONAL READINESS FOR FUTURE PROFESSIONAL ACTIVITY | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття WOS.pdf | 701,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.