Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12717
Назва: | DETERMINANTS OF STUDENTS’ MOTIVATIONAL READINESS FOR FUTURE PROFESSIONAL ACTIVITY |
Автори: | Ушакова, Ірина Михайлівна KONOVALOVA, Olena SKORYK, Tamara MYROSHNYCHENKO, Vitaliia TОMЕNKО, Vitalii |
Ключові слова: | мотивація мотиваційна готовність професійна діяльність детермінанти готовності |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Publicação Contínua. Universidade Estadual Paulista |
Бібліографічний опис: | Nuances: Estudos sobre Educação, v. 31, jan./dez. Publicação Contínua. Universidade Estadual Paulista 2020. Pp. 456-470 |
Короткий огляд (реферат): | Мотиваційна готовність майбутнього спеціаліста визначається кількома факторами: рівнем заробітної плати, іншими матеріальними стимулами до праці, внутрішніми причинами. Внутрішні мотиви поточного покоління є одним із факторів, що впливають на майбутню ефективність компаній. Основна мета дослідження - визначити фактори, що впливають на мотиваційну готовність студентів як майбутніх фахівців. Методи дослідження такі: репрезентативне опитування; анкети; зразок; порівняльний аналіз; систематизація; статистичні методи оцінки мотиваційної готовності студентів. В результаті дослідження було окреслено наступні методи, за допомогою яких компанії становитимуть ефективну систему мотивації працівників, а саме: перевірити рівень ентузіазму та задоволеності потенційного працівника посадою при прийнятті на роботу; можливість для потенційних співробітників розвиватися та навчатись регулярному навчанню в компанії; чітке визначення всіх процедур і процесів, посадових інструкцій, обов'язків працівників; регулярність інформування працівника про його доходи, матеріальні та нематеріальні стимули; постійне визнання цінності та важливості кожного працівника в компанії за допомогою конкретних матеріальних винагород чи нематеріальних стимулів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12717 |
ISSN: | 2236-0441 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття WOS.pdf | 701,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.