Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грабовенко, Н.В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T18:36:56Z | - |
dc.date.available | 2021-05-20T18:36:56Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/12963 | - |
dc.description.abstract | В статті аналізуються сучасні концепції реформування державного управління, їх переваги та недоліки, здійснюється оцінки ступеня доцільності реалізації даних концепції в Україні в аспекті управління якістю освіти. Уточнюються поняття “якість освітнього процесу”, “державне управління якістю освіти”. Розглядаються рівні управління національною системою державного управління якістю освіти як підсистеми по відношенню до того виду діяльності, який здійснюється системою. Доводиться, що при побудові системи державного управління якістю освіти, крім нормативних засад освітньої діяльності, наукової розробленості проблеми і стану педагогічної практики, необхідно звертати увагу на особливості національної освіти як системи, і основні тенденції розвитку освіти і суспільства. Аналізуються сучасні концепції реформування державного управління в цілому та їх застосування в системі управління якістю освіти, а саме: концепції Новий публічний менеджмент (New Public Management), Належне урядування (Good Governance), Урядування публічної цінності (Public Value Management) та інструментальні можливості підходів Управління з орієнтацією на результат (Perfomance-Based Management), Загальне управління якістю (Total Quality Management). Наголошується, що пріоритетним напрямом діяльності органів державної влади має стати розробка реформи стратегічного управління системою освіти, суть якої полягає у визначенні пріоритетів та напрямків розвитку освіти, на основі довгострокових прогнозів. Підкреслюється, що застосування стратегічного планування дозволяє не тільки підвищити узгодженість цілей з ресурсами і обґрунтувати фінансове забезпечення освітніх проектів і програм, а й систематизує постановку завдань перед державними службовцями, спрощує процедуру оцінки ефективності їх роботи, що робить бюджетну політику, економічний розвиток країни, розвиток освіти більш передбачуваними для бізнесу і суспільства. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | якість освіти | ru_RU |
dc.subject | якість освітнього процесу | ru_RU |
dc.subject | державне управління якістю освіти | ru_RU |
dc.subject | стратегія розвитку освіти | ru_RU |
dc.subject | концепції державного управління | ru_RU |
dc.title | СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В АСПЕКТІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Volume 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hrabovenko.pdf | 677,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.