Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1313
Назва: | Теоретичні аспекти дослідження процесу адаптації студентів до вищого закладу освіти |
Автори: | Гура, Світлана Олександрівна |
Ключові слова: | Адаптація Соціалізація студенти адаптація до вузу пристосування умови адаптації |
Дата публікації: | лис-2007 |
Видавництво: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти. |
Бібліографічний опис: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 18-19 332- 339 С. |
Серія/номер: | 18-19;18-19.html |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблеми адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі. Проведено контент-аналіз поняття «адаптація» з точки зору педагогіки, психології, соціології. Розглянуто взаємозв’язок процесів «соціалізації» та «адаптації». |
Опис: | адаптація до вузу трактується як пристосування студента до вимог, змісту і характеру навчально-виховного процесу, спрямована на здобуття знань, умінь і навичок, формування системи норм, особистісних орієнтацій, вміння організовувати своє життя для виконання поставленої мети, якостей, необхідних для певної трудової діяльності. Процес адаптації має діалектичний характер у процесі соціалізації, тому дослідження проблеми вимагає перш за все вивчення рушійних сил цього процесу з метою визначення умов оптимального впливу на них. Відповідно до цього відбувається виявлення суперечностей (об’єктивних, та суб’єктивних), що є передумовою виникнення адаптивної потреби та бажання, умов і чинників, які впливають на адаптаційні процеси у вищому закладі освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1313 |
Розташовується у зібраннях: | Збірка наукових праць "ПЕКП" 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гура_2007.pdf | 292,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.