Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1313
Назва: Теоретичні аспекти дослідження процесу адаптації студентів до вищого закладу освіти
Автори: Гура, Світлана Олександрівна
Ключові слова: Адаптація
Соціалізація
студенти
адаптація до вузу
пристосування
умови адаптації
Дата публікації: лис-2007
Видавництво: Проблеми інженерно-педагогічної освіти.
Бібліографічний опис: Проблеми інженерно-педагогічної освіти. Збірник наукових праць. Випуск 18-19 332- 339 С.
Серія/номер: 18-19;18-19.html
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі. Проведено контент-аналіз поняття «адаптація» з точки зору педагогіки, психології, соціології. Розглянуто взаємозв’язок процесів «соціалізації» та «адаптації».
Опис: адаптація до вузу трактується як пристосування студента до вимог, змісту і характеру навчально-виховного процесу, спрямована на здобуття знань, умінь і навичок, формування системи норм, особистісних орієнтацій, вміння організовувати своє життя для виконання поставленої мети, якостей, необхідних для певної трудової діяльності. Процес адаптації має діалектичний характер у процесі соціалізації, тому дослідження проблеми вимагає перш за все вивчення рушійних сил цього процесу з метою визначення умов оптимального впливу на них. Відповідно до цього відбувається виявлення суперечностей (об’єктивних, та суб’єктивних), що є передумовою виникнення адаптивної потреби та бажання, умов і чинників, які впливають на адаптаційні процеси у вищому закладі освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/1313
Розташовується у зібраннях:Збірка наукових праць "ПЕКП" 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гура_2007.pdf292,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.