Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13180
Назва: | Особливості емоційної збудливості студентів на різних етапах навчання |
Автори: | Сергієнко, Надія Павлівна |
Ключові слова: | емоційна збудливість, студенти, різні етапи навчання |
Дата публікації: | кві-2021 |
Видавництво: | Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. |
Бібліографічний опис: | Фаховий збірник наукових праць «Габітус». Випуск 21, 2021 рік. |
Короткий огляд (реферат): | Емоційна збудливість є особистісна особливість, для якої характерні легкість виникнення сильних емоцій, ослаблений самоконтроль і загальна ефективність поведінки. Емоційна збудливість може проявлятися в таких особливостях поводження, як запальність, дратівливість. Емоційна збудливість характеризується тим, якої сили потрібен вплив, щоб викликати емоційну реакцію. Важливим є також поняття емоційної стійкості, яке характеризується емоційною нечутливістю, невразливістю емоційної сфери особистості до дії емоційних подразників, здатністю контролювати емоційні реакції, що проявляється в терплячості, наполегливості, самоконтролі, витримці. Все це забезпечує стійкість ефективності діяльності та підвищенні власної самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13180 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 169,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.