Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13245
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комяк В.М. | - |
dc.contributor.author | Панкратов О.В. | - |
dc.contributor.author | . Кязимов, К.Т. . | - |
dc.contributor.author | Комяк В.В., В.В. | - |
dc.contributor.author | Тарасенко, О.А. . | - |
dc.contributor.author | Антошкин, О.А. . | - |
dc.contributor.author | Мищеряков, Ю.В. | - |
dc.contributor.author | Долгодуш м.м. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-21T05:31:16Z | - |
dc.date.available | 2021-06-21T05:31:16Z | - |
dc.date.issued | 2021-06-06 | - |
dc.identifier.citation | Східно-Європейський журнал передових технологій | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13245 | - |
dc.description.abstract | Евакуація – часто єдиний спосіб порятунку людини, що опинилася в небезпечній для життя ситуації. В теперешній час при евакуації використовуються програми моделювання руху людських потоків, які не завжди відображають реальні процеси їх переміщення. Тому актуальною проблемою є розробка моделей для моделювання руху людських потоків для різних видів НС, різних категорій руху людей та різних просторових форм їх представлення. Така проблема виникає при евакуації людей з будинків різного функціонального призначення. При евакуації часто люди рухаються з вантажем. При русі людей з вантажем, їх горизонтальна проекція має більш складну форму, ніж еліпс або коло, як розглянуто в роботах попередніх дослідників. Більш того на практиці часто виникає задача моделювання руху людей з урахуванням максимально-допустимих відстаней між ними. Отримано нові квазі-phi-функції для еліпса з прямокутником з урахуванням максимально-допустимих відстаней між ними. Запропонований математичний апарат дозволив формалізувати взаємодію об’єктів, що дало можливість побудувати обґрунтовані математичну модель, методи та алгоритми для моделювання руху людей з вантажем. Показана можливість моделювання руху людей з допоміжними засобами з урахуванням максимально-допустимих відстаей між ними. Здійснено комп’ютерне моделювання тестового приклада руху людей по чотирьох коридорам, в кожному з яких знаходиться по 28 чоловік із зливанням в один потік. При рівномірному розподілу трьох видів вантажу: "рюкзаків", "валіз" та"сумок на коліщатках"спостерігалось уповільнення руху близько на 4 %. Коли у половини евакуйованих є "сумки на коліщатках", які можуть віддалятися від людей на відстань витягнутої руки, спостерігалось уповільнення близько на 6 %. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | Східно-Європейський журнал передових технологій | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 3(111); | - |
dc.subject | гетерогенні потоки людей,індивідуально-поточний рух, оптимізація за групою змінних, нелінійне програмування. | ru_RU |
dc.title | РОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЛЮДЕЙ З ВАНТАЖЕМ ПРИ ЕВАКУАЦІЇ З БУДІВЕЛЬ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Комяк В.М. 23 принято.docx | 331,25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.