Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13254
Title: УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ МИТНИХ ОРГАНІВ УКРАЇНИ НА ЗАСАДАХ МЕТОДОЛОГІЇ КОНТРОЛІНГУ
Other Titles: PERSONNEL MANAGEMENT OF CUSTOMS AUTHORITIES OF UKRAINE ON THE BASIS OF CONTROLLING METHODOLOGY
Authors: Борисенко, О.П.
Краєвий, А.О.
Keywords: державне управління
управління персоналом митних органів
контролінг
ефективність управлінської діяльності
Issue Date: 2021
Publisher: НУЦЗУ
Citation: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Series/Report no.: 1(14)2021;
Abstract: У статті розглянуто напрями удосконалення управління персоналом митних органів України на засадах методології контролінгу. Акцентовано, що Державна митна служба України потребує суттєвих перетворень, особливо щодо професіоналізації, підвищення ефективності управлінської діяльності та підняття авторитету державних службовців.Зазначається, що кадровий персонал у сфері державної служби, від якого залежить прийняття управлінських рішень, ще недостатньо підготовлений до інноваційної діяльності, здійснення суспільних реформ. Визначено, що наявність існуючих проблем у функціонуванні української митниці, які зазвичай пов’язують з низьким професіоналізмом, недоброчесністю, відсутністю мотивації до якісного виконання функціональних обов’язків, підтверджує необхідність розробки та запровадження нових механізмів управління.У таких механізмах всі зусилля при здійсненні функцій управління мають бути націлені на досягнення результатів, загальним знаменником яких стане досягнення поставлених цілей. Запропоновано концептуальну модель контролінгу персоналу при підборі кадрів на посади в митних органах, в якій закладено принцип планування за цілями ефективного відбору персоналу митних органів, а оцінювання за результатами їх діяльності. За результатами співставлення необхідно робити висновки, за якими мають слідувати корегувальні управлінські заходи.Такий підхід має переваги, а саме: досягається цілеспрямованість дії механізмів державного управління; інтегруються зусилля взаємодіючих структур та забезпечуються стійкі зв’язки між ними; посилюється відповідальність управлінських структур за обґрунтованість застосовуваних заходів; забезпечується вчасна інформаційна підтримка процесу прийняття управлінських рішень на всіх рівнях управління; забезпечується адекватне реагування системи управління на зміни й адаптація до них; встановлю235 ються координаційні зв’язки між залученими в процес управління суб’єктами й забезпечується їх орієнтація на досягнення цілей управління.
Description: The article considers the directions of improving the personnel management of the customs authorities of Ukraine on the basis of the controlling methodology. It is emphasized that the State Customs Service of Ukraine needs significant changes, especially in terms of professionalization, improving the efficiency of management and raising the credibility of civil servants. It is noted that the personnel in the civil service, on which management decisions depend, is still insufficiently prepared for innovation, implementation of social reforms. It is determined that the existence of existing problems in the functioning of Ukrainian customs, which are usually associated with low professionalism, dishonesty, lack of motivation to perform quality duties, confirms the need to develop and implement new management mechanisms. should be aimed at achieving results, the common denominator of which will be the achievement of goals. A conceptual model of controlling personnel in the selection of personnel for positions in customs authorities is proposed, which lays down the principle of planning for the purpose of effective selection of personnel of customs authorities, and evaluation of the results of their activities. Based on the results of the comparison, it is necessary to draw conclusions, which should be followed by corrective management measures. This approach has advantages, namely: the purposefulness of the mechanisms of public administration is achieved; the efforts of interacting structures are integrated and stable connections between them are provided; the responsibility of management structures for the validity of the applied measures increases; timely information support of the management decision-making process at all levels of management is provided; adequate response of the management system to changes and adaptation to them is provided; coordination relations are established between the subjects involved in the management process and their orientation on achievement of the purposes of management is provided.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13254
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BorysenkoKraievgi.pdf556,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.