Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13342
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗДІЙСНЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОЦЕДУР В РЕЄСТРАЦІЙНІЙ СФЕРІ
Інші назви: IMPROVEMENT OF INFORMATION SUPPORT OF IMPLEMENTATION OF ADMINISTRATIVE PROCEDURES IN THE REGISTRATION SPHERE
Автори: Підлісна, Т.В.
Бойко, А.О.
Ключові слова: реєстраційні процедури
реєстратор
адміністративні процедури
реєстраційна система
Дата публікації: 2021
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1(14)2021;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена удосконаленню процесів здійснення адміністративних процедур в реєстраційній сфері. Визначено систему єдиних та державних реєстрів, держателями яких є Міністерство юстиції України та пов’язані з ним державні органи. На основі аналізу європейського досвіду запропоновано створити єдину публічно-правову реєстраційну систему. Сформовано уніфіковані вимоги до реєстрів та їх адміністраторів. Запропоновано створити «реєстр реєстрів», доручити ведення реєстру виключно реєстраційним органом публічних повноважень, консолідацію та розкриття інформації, внесеної до реєстрів, здійснювати через прийняття відповідного рішення. Представлено заходи удосконалення організації адміністративних процедур в реєстраційній сфері: створення єдиної публічноправової реєстраційної системи; розробка уніфікованих вимог до реєстрів та їх адміністраторів; призначення відповідального органу державної влади за ведення реєстрів. Визначено, що до базових державних реєстрів належать державні реєстри, держателями яких є центральні органи виконавчої влади, та які містять інформацію про фізичних осіб та їх об’єднання, юридичних осіб, землі та земельні ділянки із розташованими на них об’єктами нерухомого майна. Сформовано пріоритетні напрями удосконалення управління системоюзабезпечення інформаційної безпеки органів влади та місцевого самоврядування, при здійсненні адміністративних процедур в реєстраційній сфері: інформаційно-аналітичне забезпечення при здійсненні адміністративних процедур в реєстраційній сфері; систематичне здійснення інформаційного контролю при здійсненні адміністративних процедур в реєстраційній сфері; забезпечення вимірювання інформаційної безпеки та організації моніторингу на основі «ризик орієнтованої системи»; забезпечення безпечного функціонування систем електронного управління; формування культури інформаційної безпеки
Опис: The article is devoted to improving the implementation of administrative procedures in the field of registration. The system of unified and state registers, the holders of which are the Ministry of Justice of Ukraine and related state bodies, has been determined. Based on the analysis of European experience, it is proposed to create a single public legal registration system. Unified requirements for registers and their administrators have been formed. It is proposed to create a "register of registers", to entrust the maintenance of the register exclusively by the registration authority of public authority, to consolidate and disclose the information entered in the registers, through the adoption of the relevant decision. Measures to improve the organization of administrative procedures in the field of registration are presented: the creation of a single public legal registration system; development of unified requirements for registers and their administrators; appointment of a responsible body of state power for maintaining registers. It is determined that the basic state registers include state registers, which are held by the central executive bodies, and which contain information about individuals and their associations, legal entities, land and land plots with real estate located on them. The priority directions of improvement of management of system of maintenance of information security of authorities and local government, at implementation of administrative procedures in the registration sphere are formed: information-analytical maintenance at implementation of administrative procedures in the registration sphere; systematic implementation of information control in the implementation of administrative procedures in the field of registration; ensuring the measurement of information security and the organization of monitoring on the basis of "risk-oriented system"; ensuring the safe operation of electronic control systems; formation of information security culture
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13342
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PidlisnaBoyko.pdf492,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.