Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13406
Назва: МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я НА ЕТАПІ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ В УКРАЇНІ
Інші назви: MECHANISMS OF IMPLEMENTATION OF STATE SOCIO-ECONOMIC POLICY REGARDING THE FORMATION OF PUBLIC HEALTH AT THE STAGE OF SOCIAL TRANSFORMATION INFORMATION
Автори: Ситник, Т.І.
Ключові слова: медико-санітарні інституції
цілі
соціально-економічна політика
громадянське здоров’я
органи державної влади
механізми
вплив
Дата публікації: 2019
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1(10)2019;
Короткий огляд (реферат): Сьогодні важливо виявляти фактори, що впливають на виникнення загроз, в тому числі епідеміологічних, проводити їх оцінку та діагностику. У державному управлінні галузі охорони здоров'я системний аналіз дає можливість підвищення ефективності прогнозування та коригування державних програм. Ефективність корекції державних програм залежить від демографічних, соціально-економічних, екологічних та політичних факторів. Зміни цільових програм можливі в рамках державних гарантій з надання громадянам безкоштовної медичної допомоги та зміни структури медичної допомоги в частині зміни клінічних рекомендацій або клінічних протоколів. В процесі реформування української економіки виникали нові ринкові інститути, характер яких в значній мірі був зумовлений суперництвом різноманітних груп інтересів при одночасному різкому ослабленні держави, це вилилося в застосування позаекономічних методів, тобто використання адміністративного ресурсу. Сьогодні національна система охорони здоров'я, як інститут держави переживає етап серйозних інституційних трансформацій, спрямованих на радикальне підвищення ефективності надання медичної допомоги, її доступності, переважний розвиток первинної медико-санітарної допомоги населенню, що забезпечить поліпшення громадського здоров'я. На сучасному етапі актуальним є ієрархічно вибудувати систему, засновану на принципах достовірності, повноти, безперервності збору даних, наявності зворотного зв'язку, цілісності, відкритості та методичних підходах. Це має бути система з проведенням поточного обліку, причиннонаслідкового аналізу та оцінки, а також контролю з метою реалізації основних показників якості, які відображають в перспективі нормативну і фактичну потребу населення в медико-санітарній допомозі. Всю систему охорони здоров'я України можна уявити як взаємопов'язану діяльність медичних послуг та медико-санітарної інфраструктури соціальноекономічної політики у галузі охорони здоров'я. Важливим визначення рівня громадського здоров'я для збору структурних, просторових, кліматичних та інших показників в динаміці для аналізу стану медичного ринку. Медико санітарні організації постійно підпадають під вплив макросередовища, а тому поява відповідних інститутів є дієвим адаптивним механізмом. Оскільки всі ланки формування вартості як медичної допомоги, так і медичної послуги включаються в систему охорони здоров'я, вплив медичних організацій на ринок обмежується. Даний підхід надасть можливість визначити ресурсне забезпечення та соціальну ефективність з виділенням пріоритетних напрямків, які можуть вплинути на рівень життя і здоров'я населення, а це є найважливіші умови структурної ефективності галузі охорони здоров'я. Сьогодні необхідне формування інформаційної та аналітичної підтримки державного управління в галузі охорони здоров'я на основі відповідних показників надання населенню країни безкоштовної медичної допомоги, а також реалізації основних пріоритетних напрямків фінансової політики галузі. Зменшення дії цих конкурентних факторів веде до конкретизації напрямків розвитку медичної організації і збільшення ймовірності вірного обрання конкурентної стратегії, а впровадження інновацій знижує небезпеку появи сурогатних суб'єктів. Медико-санітарні організації, використовуючи розширювальні можливості для розвитку або пристосовуючись до введених обмежень, працюють більш ефективно, поступово самі змінюють зовнішнє середовище своїм впливом. Все це ставить перед управлінською сферою медичної галузі завдання проведення гнучкої реформаторської політики, що стосується не лише технологічних, а й структурних питань
Опис: Today it is important to identify the factors influencing the emergence of threats, including epidemiological, to assess and diagnose them. In the public administration of health care, system analysis makes it possible to increase the efficiency of forecasting and adjusting government programs. The effectiveness of the correction of government programs depends on demographic, socio-economic, environmental and political factors. Changes in targeted programs are possible within the framework of state guarantees for the provision of free medical care to citizens and changes in the structure of medical care in terms of changes in clinical recommendations or clinical protocols. In the process of reforming the Ukrainian economy, new market institutions emerged, the nature of which was largely due to the rivalry of various interest groups while sharply weakening the state, which resulted in the use of non-economic methods, ie the use of administrative resources. Today, the national health care system, as a state institution, is undergoing a stage of serious institutional transformations aimed at radically improving the efficiency of health care, its availability, the predominant development of primary health care, which will improve public health. At the present stage, it is important to build a hierarchical system based on the principles of reliability, completeness, continuity of data collection, the availability of feedback, integrity, openness and methodological approaches. It should be a system with current accounting, causal analysis and evaluation, as well as control in order to implement key quality indicators that reflect in the long run the regulatory and actual needs of the population in health care. The entire health care system of Ukraine can be represented as an interconnected activity of medical services and sanitary-technological infrastructure of socio-economic policy in the field of health care. It is important to determine the level of public health to collect structural, spatial, climatic and other indicators in the dynamics to analyze the state of the medical market. Health care organizations are constantly under the influence of the macroenvironment, and therefore the emergence of appropriate institutions is an effective adaptive mechanism. As all parts of the value of both medical care and medical services are included in the health care system, the influence of medical organizations on the market is limited. This approach will provide an opportunity to identify resource provision and social efficiency by identifying priority areas that may affect the standard of living and health of the population, and these are the most important conditions for the structural efficiency of the health sector. Today it is necessary to form informational and analytical support of public administration in the field of health care on the basis of relevant indicators of providing free medical care to the population of the country, as well as the implementation of the main priority areas of financial policy of the industry. Reducing the effect of these competitive factors leads to the specification of the directions of development of the medical organization and increases the probability of correct choice of competitive strategy. In turn, the introduction of innovations reduces the risk of surrogates. Health care organizations, using expansion opportunities for development or adapting to the imposed restrictions, work more efficiently, gradually changing the external environment by their influence. All this puts before the management of the medical field the task of conducting a flexible reform policy, which concerns not only technological but also structural issues, as well as the goals of the organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13406
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2019/ВИПУСК 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cytnyk2019.pdf455,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.