Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанкратО.О. В.-
dc.contributor.authorКомяк В.М.-
dc.contributor.authorКязимов К.Т.-
dc.contributor.authorКомяк В.В.-
dc.contributor.authorТарасенко О. А.-
dc.contributor.authorАнтошкин А. А-
dc.contributor.authorМищеряков Ю. В.-
dc.date.accessioned2021-09-07T10:51:20Z-
dc.date.available2021-09-07T10:51:20Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.citationEastern-European Journal of Enterprise Technologies. Kharkiv,ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13501-
dc.description.abstractЕвакуація – часто єдиний спосіб порятунку людини, що опинилася в небезпечній для життя ситуації. В теперешній час при евакуації використовуються програми моделювання руху людських потоків, які не завжди відображають реальні процеси їх переміщення. Тому актуальною проблемою є розробка моделей для моделювання руху людських потоків для різних видів НС, різних категорій руху людей та різних просторових форм їх представлення. Така проблема виникає при евакуації людей з будинків різного функціонального призначення. При евакуації часто люди рухаються з вантажем. При русі людей з вантажем, їх горизонтальна проекція має більш складну форму, ніж еліпс або коло, як розглянуто в роботах попередніх дослідників. Більш того на практиці часто виникає задача моделювання руху людей з урахуванням максимально-допустимих відстаней між ними. Отримано нові квазі-phi-функції для еліпса з прямокутником з урахуванням максимально-допустимих відстаней між ними. Запропонований математичний апарат дозволив формалізувати взаємодію об’єктів, що дало можливість побудувати обґрунтовані математичну модель, методи та алгоритми для моделювання руху людей з вантажем. Показана можливість моделювання руху людей з допоміжними засобами з урахуванням максимально-допустимих відстаей між ними. Здійснено комп’ютерне моделювання тестового приклада руху людей по чотирьох коридорам, в кожному з яких знаходиться по 28 чоловік із зливанням в один потік. При рівномірному розподілу трьох видів вантажу: "рюкзаків", "валіз" та"сумок на коліщатках"спостерігалось уповільнення руху близько на 4 %. Коли у половини евакуйованих є "сумки на коліщатках", які можуть віддалятися від людей на відстань витягнутої руки, спостерігалось уповільнення близько на 6 %.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherEastern-European Journal of Enterprise Technologies. Kharkiv,ru_RU
dc.relation.ispartofseries, 3/4. (111), 43–50, 2021.;43–50, 2021.-
dc.subjectгетерогенні потоки людей,індивідуально-поточний рух, оптимізація за групою змінних, нелінійне програмування.ru_RU
dc.titleРОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЛЮДЕЙ З ВАНТАЖЕМ ПРИ ЕВАКУАЦІЇ З БУДІВЕЛЬru_RU
dc.title.alternativeРОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА АЛГОРИТМУ МОДЕЛЮВАННЯ РУХУ ЛЮДЕЙ З ВАНТАЖЕМ ПРИ ЕВАКУАЦІЇ З БУДІВЕЛЬru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комяк В.М. _принято_английский_исправлено.docx305,58 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.