Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKarikov, Sergiy-
dc.contributor.authorYablonska, Olha-
dc.contributor.authorHoncharuk, Vitalii-
dc.contributor.authorYablonskyy, Maksym-
dc.contributor.authorBrukhovetska, Oleksandra-
dc.contributor.authorKot, Halyna-
dc.date.accessioned2021-09-23T14:04:48Z-
dc.date.available2021-09-23T14:04:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationLaplage em Revista (International), vol.7, n. 3A, Sept. - Dec. 2021, p.324-333ru_RU
dc.identifier.issn2446-6220-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13571-
dc.description.abstractThe article reveals the scientific and theoretical foundations, structures, classification and types of Internet technologies in higher education; the features of orientations and attitudes of subjects of university education on the use of Internet technologies in modern conditions are highlighted; studied the audience of Internet users in the universities of Ukraine; revealed the substantive and procedural aspects of the joint pedagogical activity of the teacher and students in the creation and implementation of Internet projects; methodological recommendations were developed for the implementation of Internet resources in the teacher's practical activities.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectInnovative teachingru_RU
dc.subjectHigher educationru_RU
dc.subject. Teaching technologyru_RU
dc.titleTHEORETICAL BASES OF INTRODUCTION OF INTERNET TECHNOLOGIES IN THE CONDITIONS OF DIGITALIZATION OF INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATIONru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1409-Texto do Artigo-2402-2-10-20210907.pdf178,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.