Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13612
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПІДХОДУ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПУБЛІЧНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА В БУДІВНИЦТВІ
Інші назви: FEATURES OF THE TERRITORIAL APPROACH IN THE IMPLEMENTATION OF PUBLIC-PRIVATE PARTNERSHIP IN CONSTRUCTION
Автори: Чурилов, В.В.
Ключові слова: державне регулювання
публічно-приватне партнерство
будівництво
інвестиційний процес
фінансова криза
транспортна інфраструктура
інфраструктурні проекти
Дата публікації: 2017
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1(6)(2017);
Короткий огляд (реферат): Зазначено, що особлива роль при визначенні сумарних витрат на реалізацію ППП- проектів відводиться землевідведення, оскільки в цьому виді робіт можливо розгляд великого числа проектних рішень, що дозволяє знаходити оптимальні рішення, орієнтовані на зниження капітальних і поточних витрат. Включення вартості землі в інтегральну вартість автодороги має як позитивні, так і негативні наслідки. До позитивних наслідків слід віднести скорочення часу проектування автодороги за рахунок можливості паралельного виконання робіт щодо відведення земель та проведення проектно-вишукувальних робіт. Особливо це важливо в зв'язку з високою бюрократизацією робіт щодо землевідведення та відсутністю чітко прописаних регламентів на виконання даних процедур і низьким рівнем автоматизації земельного кадастру та робіт із землеустрою. Негативними наслідками, на нашу думку, є слабка зацікавленість проектувальників в оптимізації витрат, пов'язаних із землевідведенням і можливість здійснення корупційних оборудок при оформленні землевідведення зважаючи на його меншою прозорості в порівнянні з роботами з будівництва та утримання автодороги. Відсутність актуальної бази для порівняння питомої вартості будівництва автодоріг в країнах з близькими інженерно-кліматичними та соціально-економічними умовами також створює ґрунт для української корупції. Визначено, що в цілому позитивні моменти вагомішим для регіональних доріг і доріг низьких технічних категорій, починаючи з третьої категорії, в яких частка земельної складової не робить істотного впливу на загальний рівень витрат.
Опис: It is noted that a special role in determining the total cost of PPP projects is given to land allocation, because in this type of work it is possible to consider a large number of design solutions, which allows to find optimal solutions aimed at reducing capital and current costs. The inclusion of land value in the integral cost of the highway has both positive and negative consequences. The positive consequences include the reduction of the time of road design due to the possibility of parallel execution of works on land allocation and design and survey works. This is especially important due to the high bureaucratization of land allocation and the lack of clearly defined regulations for the implementation of these procedures and the low level of automation of land cadastre and land management. The negative consequences, in our opinion, are the weak interest of designers in optimizing the costs associated with land allotment and the possibility of corrupt transactions in land allotment due to its less transparency compared to the construction and maintenance of the highway. The lack of a relevant basis for comparing the unit cost of road construction in countries with similar climatic and socio-economic conditions also creates grounds for Ukrainian corruption. It is determined that in general the positive moments are more important for regional roads and roads of low technical categories, starting with the third category, in which the share of the land component does not have a significant impact on the overall level of costs. For national roads of the first and second technical category, especially in the area of large settlements, the share of land component is quite high. They should develop a provision that distinguishes the issue of land allocation in a separate regulation, which provides for the examination, which allows you to choose the best option for land allocation, which allows a quantitative assessment of the long-term consequences of the PPP project. At the same time, the cost of land allocation in these regions is several times higher than the national average, which significantly increases the cost of land allocation, leading to a decrease in the profitability of projects and increase their payback period. Accordingly, the unit cost of construction and reconstruction of such roads becomes significantly higher than the current average Ukrainian level, which in turn affects the growth of inflation, which is taken into account in pricing for subsequent planning periods. Due to the high population density living in the area of influence of megacities, the negative impact of roads on the environment in these regions is also much higher than the national average.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13612
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_3_Чурилов.pdf589 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.