Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLytvynenko, Olha-
dc.contributor.authorLysenko, Natalia-
dc.contributor.authorTomarieva, Natalia-
dc.date.accessioned2021-10-18T09:40:33Z-
dc.date.available2021-10-18T09:40:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ» 15 квітня 2021 рокуru_RU
dc.identifier.otherУДК 378 : 005.6 : 81’243(043.2)-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13655-
dc.description.abstractIn modern conditions, when teaching in educational institutions is provided in a mixed form, with the elements of distance learning involved, it is especially important to use the latest methods of both teaching and testing of acquired knowledge and skills. Having the access to the MOODLE and ZOOM platform, as well as using Google classes, we consider such a learning model as "Flipped classroom" to be quite promising.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherNuPHru_RU
dc.subjectflipped classroomru_RU
dc.subjectdistant learningru_RU
dc.titlePROBLEMS OF THE FLIPPED CLASSROOM IN THE DISTANCE TEACHING OF UKRAINIAN LANGUAGEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник тез 2021-страницы-1-3,7,41-44.pdfтези1,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.