Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13717
Назва: ФОРМУВАННЯ ДОВІРЧИХ ВІДНОСИН МІЖ ОРГАНАМИ ВЛАДИ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ
Інші назви: FORMATION OF TRUST RELATIONS BETWEEN GOVERNMENTS WITH THE PUBLIC
Автори: Буковський, Р.В.
Ключові слова: публічне управління
громадськість
розвиток держави
соціальна комунікація
зв'язки з громадськістю
паблік рилейшнз
Дата публікації: 2017
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: ВІСНИК НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ Серія "Державне управління"
Серія/номер: 1(6)(2017);
Короткий огляд (реферат): Визначено, що в цілому зв'язку з громадськістю спрямовані на формування довірчих відносин між органами МСВ і громадськістю. Націленість на створення двосторонньої взаємодії виходить за тимчасові і організаційні рамки реалізації якогось окремого проекту. Специфіка цього способу організації та підтримки комунікацій передбачає створення довготривалої сприятливої атмосфери для діяльності суб'єкта протягом усього його активності. Зазначено, що таким чином, зв'язки з громадськістю в діяльності органів МСВ охоплює всю сферу комунікації владних структур з громадськістю. Здійснювана комунікація переважно інституціональних: взаємодія відбувається не між конкретними особистостями, а між місцевою організацією і громадськими групами, бізнес - структурами, об'єднаннями тощо Однак зауважимо, що влада персоніфікована, тобто вона асоціюється в суспільній свідомості з певними особистостями. Тому PR в державних, місцевих структурах переважно здійснюється на рівні інститутів лише формально, на практиці ж генеральним суб'єктом зв'язків з громадськістю виступає певна політична фігура. Саме з цією персоною пов'язують спільні здобутки, позитивну динаміку або навпаки негативні тенденції розвитку організації, місцевого утворення, регіону, держави в цілому суспільства. Отже, зв'язки з громадськістю в діяльності органів влади (політичних, державних, місцевих) покликані сприяти формуванню сприятливого клімату суспільних відносин, позитивних установок щодо даних структур, ініціювання та підтримки позитивного інформаційного фону з приводу діяльності органів влади в засобах масової інформації. Зв'язки з громадськістю є частиною політичного процесу, інструментом внесення змін в політичну систему, мають можливість впливати на всі політичні суб'єкти, впливати на політичну свідомість і політичну поведінку. Зв'язки з громадськістю, в класичному розумінні - «гармонізація суспільних відносин» - можливі лише в суспільстві з переважанням демократичних інститутів, за допомогою яких можна досягти консенсусу між владою і суспільством.
Опис: It is determined that in general, public relations are aimed at forming a relationship of trust between the EOM and the public. The focus on the creation of bilateral cooperation goes beyond the time and organizational framework of a particular project. The specificity of this method of organizing and maintaining communications involves the creation of a long-term favorable atmosphere for the activities of the subject throughout its activities. It is noted that thus, public relations in the activities of the EOM covers the entire sphere of communication of government agencies with the public. The communication is mainly institutional: the interaction is not between specific individuals, but between local organizations and community groups, business structures, associations, etc. However, we note that power is personified, ie it is associated in the public consciousness with certain individuals. Therefore, PR in state and local structures is mainly carried out at the level of institutions only formally, but in practice the general subject of public relations is a certain political figure. It is with this person are associated common achievements, positive dynamics or, conversely, negative trends in the development of the organization, local education, region, state as a whole. Thus, public relations in the activities of government (political, state, local) are designed to promote a favorable climate of public relations, positive attitudes towards these structures, initiating and maintaining a positive information background about the activities of government in the media. Public relations is part of the political process, a tool for making changes in the political system, have the ability to influence all political actors, to influence political consciousness and political behavior. Public relations, in the classical sense - "harmonization of social relations" - is possible only in a society with a predominance of democratic institutions through which a consensus can be reached between government and society. As a means of establishing a dialogue between society and government, PR is at the same time a tool for managing public attitudes and preferences. From the analysis of the political nature of local self-government we will pass to the understanding of local self-government as an area of direct practical activity
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/13717
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Буковский117.pdf569,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.